Náplň práce:

  • Spolupráce s obchodním oddělením na přípravě nabídek a při jednáních s zákazníky
  • Technické konzultace a vedení zákazníků
  • Systémová podpora a realizace zákaznických technických požadavků
  • Komunikace se systémovou podporou technologických dodavatelů
  • Zajištění technické spolupráce s obchodním oddělením a aktivní účast při jednání se zákazníky
  • Zpracování technické dokumentace a podpora nabízených řešení, produktů a služeb

Očekáváme:

  • Vysokoškolské vzdělání, technický směr výhodou
  • Zkušenosti v IT/Networking oblasti - školení, práce na projektech, konzultace, servisní činnosti apod.
  • Profesionální schopnosti řešení technického případu či služby, identifikace a podpora obchodních příležitostí, analýza a návrh řešení
  • Znalost implementace síťových řešení v oblasti Enterprise a ISP
  • Pokročilé znalosti v oblasti IP networkingu, směrovačů a přepínačů. Znalost produktů Juniper Networks výhodou
  • Pokročilé znalosti směrovacích protokolů
  • Práci s operačními systémy Linux/Unix/Windows
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Schopnost pracovat se stálým nasazením, dovést věci do finálního stavu
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • Prezentační schopnosti
  • Ochotu a schopnost se učit
  • Motivaci uspět
  • Loajalitu

Nabízíme:

  • Časově flexibilní pracovní dobu
  • Zajímavé platové podmínky a motivující bonusový systém
  • Příjemné pracovní postředí
  • Notebook Win/Mac
  • iPhone
  • Zaměstnanecké benefity